Poprowadź studio gier w przyszłość, wykorzystując zaawansowane narzędzia do tworzenia zawartości 3D, które umożliwiają artystów do tworzenia wizualizacji o jakości scenicznej, za każdym razem.
Wyzwaniem dla każdego studia gier jest utrzymanie płynnego przepływu materiałów, aby zaspokoić zapotrzebowanie graczy, zapewniając artystom produktywność i możliwość tworzenia ich najlepszych prac. Uzbrojenie zespołu w narzędzia umożliwiające szybkie i efektywne dostarczanie wyjątkowych treści do gier ma kluczowe znaczenie.
Oprogramowanie nowej generacji, takie jak 3ds Max i Maya, może przyspieszyć procesy twórcze i pomóc artystom w tworzeniu wysokiej jakości materiałów do gier - od złożonych postaci i rozległych światów po szczegółowe rekwizyty - z większą łatwością.
Tymczasem wykorzystanie otwartych standardów takich jak USD (ang. Universal Scene Description) może ułatwić współpracę, a proceduralne przepływy pracy mogą zmniejszyć tarcie i przyspieszyć wydajność procesu, dzięki czemu artyści mogą skupić się na sztuce.
Szybciej buduj rozległe światy za pomocą programu 3ds Max
- Twórz skomplikowane światy i szczegółowe rekwizyty za pomocą rozbudowanego zestawu narzędzi do modelowania.
- Dopracuj wygląd zasobów gry dzięki zaawansowanym narzędziom do tworzenia tekstur, materiałów i rzutni.
- Połącz swoje studio w całość dzięki najlepszym w swojej klasie narzędziom do automatyzacji i tworzenia potoków.
Twórz złożone postacie z łatwością za pomocą programu Maya
- Ożywiaj zapierające dech w piersiach postacie za pomocą zestawu narzędzi 3D Maya.
- Buduj wyrafinowane platformy, które zapewniają realistyczne występy.
- Opracuj realistyczne animacje ruchu i twarzy za pomocą bogatych w funkcje narzędzi.
Pobierz e-book, aby dowiedzieć się, jak narzędzia do tworzenia zawartości 3D nowej generacji mogą pomóc zwiększyć produktywność artystów, rozpalić ich wyobraźnię i kreatywności, a także zdobyć uznanie.