Autodesk Vault

Współpraca jest łatwiejsza niż kiedykolwiek dzięki Autodesk Vault

Autodesk Vault do zarządzania danymi produktu (PDM) pomaga organizować, zarządzać oraz śledzić dane i dokumentację projektową, inżynierską, a także symulacyjną. 
Uzyskaj większą kontrolę nad swoimi projektami dzięki możliwościom zarządzania zmianami oraz szybkiego wyszukiwania i ponownego wykorzystywania danych w celu lepszego zarządzania projektami projektowymi i inżynieryjnymi. Niezależnie od tego, czy Twój zespół pracuje w tym samym biurze, czy w wielu lokalizacjach, Vault pomaga efektywniej współpracować i współdzielić informacje z innymi działami, maksymalizując wartość danych projektowych.

Korzyści z Autodesk Vault:

  • Szybka instalacja i łatwa administracja
  • Integruje się z narzędziami projektowymi Autodesk
  • Łączy zespoły wewnętrzne i zewnętrzne


Vault PDM może przyspieszyć rozwój produktu poprzez:

  • Zwiększenie współpracy w całym przedsiębiorstwie z klientami, dostawcami i wykonawcami.
  • Szybkie znajdowanie i ponowne wykorzystywanie danych, dzięki czemu nie trzeba zaczynać od zera.
  • Automatyczne śledzenie zmian, poprawek i historii projektu podczas pracy.


Autodesk Vault integruje się z oprogramowaniem do projektowania Autodesk, w tym AutoCAD, Inventor i Revit, umożliwiając zarządzanie danymi bez zmiany sposobu pracy.

Kliknij poniżej i poznaj 13 najważniejszych powodów, dla których powinieneś używać Autodesk Vault już dziś!

Zobacz broszurę

Odkryj, co możesz zyskać dzięki aplikacji mobilnej Vault

Aplikacja mobilna Autodesk Vault daje Ci możliwość dostępu i pracy z danymi projektowymi i inżynierskimi przechowywanymi w dowolnym miejscu.

Zabierz swoje dane projektowe ze sobą na halę produkcyjną, na plac budowy lub na spotkanie z klientem. Aplikacja mobilna Vault ułatwia bycie na bieżąco ze swoimi projektami i współpracę z zespołem, gdy jesteś z dala od komputera stacjonarnego.

Aplikacja mobilna Vault jest dostępna dla urządzeń z systemem iOS i Android i współpracuje z aplikacjami Vault Professional 2020 i 2021.

Aby korzystać z aplikacji mobilnej, użytkownik musi posiadać subskrypcję Vault Professional lub Vault Office.

Dowiedz się więcej o aplikacji mobilnej

Połącz ludzi, procesy i dane od wczesnej koncepcji projektu, poprzez inżynierię, aż po produkcję i usługi

Vault PLM łączy Vault Professional PDM (zarządzanie danymi produktu) z Fusion Lifecycle PLM (zarządzanie cyklem życia produktu) dla współpracy w całym przedsiębiorstwie. 

Zarządzanie danymi produktu
Podstawą PLM jest PDM, czyli scentralizowane zarządzanie danymi wszystkich informacji o produkcie, które śledzi rewizje, redukuje błędy i usprawnia ponowne wykorzystanie projektu oraz współpracę.

Zarządzanie zestawieniami materiałów
Centralne zarządzanie i udostępnianie ustrukturyzowanych zestawień materiałowych produktów w całym przedsiębiorstwie, zapewniające dostęp do aktualnych informacji na każdym etapie cyklu życia produktu.

Rozwój nowych produktów
Skonfiguruj szablony projektów i ustandaryzuj etapy, produkty i zadania według linii produktów, jednostki biznesowej, zespołu produktowego lub innych kryteriów.

Zarządzanie zmianami
Uzyskaj przejrzysty widok szczegółów potrzebnych do składania, śledzenia i zatwierdzania wniosków o wprowadzenie zmian i zleceń zmian.

Zarządzanie jakością
Automatyzacja przepływów pracy związanych z jakością, śledzenie i rejestrowanie zmian oraz analizowanie wskaźników jakości w celu zapobiegania problemom.

Współpraca z dostawcami
Pozostań w kontakcie 24/7 z globalnym łańcuchem dostaw, dzięki zautomatyzowanym procesom ofertowania, zaopatrzenia i zarządzania dostawcami.

Oprogramowanie do zarządzania cyklem życia produktu Vault PLM łączy ludzi, procesy i dane dla współpracy w całym przedsiębiorstwie, która pomaga szybciej wprowadzać na rynek lepsze produkty.  

Korzyści płynące z Vault PLM

Jeśli używasz już systemu zarządzania danymi produktu, takiego jak Autodesk Vault, to wiesz już, że PDM pomaga zarządzać danymi inżynierskimi i zapewnia lepszą współpracę i kontrolę nad procesami projektowymi.

Ale co z innymi działami i procesami, które korzystają z danych produktowych? Tu właśnie wkracza PLM, zawierający usprawnienia procesów, które zwiększają produktywność w całej organizacji.

PLM pozwala:

  • Zmniejszać koszty

Automatyzacja procesów rozwoju produktu i produkcji w celu usprawnienia zamówień na zmiany, umożliwienia lepszej współpracy z dostawcami i współdzielenia szczegółowych zestawień materiałów (BOM) w całej organizacji.

  • Tworzyć lepsze produkty

Przechwytywanie i udostępnianie inżynierom informacji o jakości produktu w celu śledzenia w zamkniętej pętli i wprowadzania ulepszeń projektowych na wcześniejszych etapach cyklu rozwoju.

  • Szybciej wprowadzać produkty na rynek

Zapewnij dostęp do danych produktu w dowolnym czasie i miejscu, we wszystkich działach i lokalizacjach, aby wyeliminować wąskie gardła, zwiększać produktywność i skracać czas cyklu.

Znajdź Autoryzowanego Partnera Autodesk

Znajdź Autoryzowanego Partnera Autodesk i wybierz najlepszego spośród nich. Dzięki temu będziesz realizować zamierzone cele efektywniej oraz dostarczać klientom usługi najwyższej jakości.

Znajdź Autoryzowanego Partnera Autodesk tutaj
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat produktu - zapraszamy do kontaktu poprzez formularz!
Wyrażam zgodę na kontakt przy użyciu mojego adresu e-mail i numeru telefonu w celu przedstawiania ofert i realizacji kampanii promocyjnych przez firmę TD SYNNEX Poland Sp. z o.o., firmę Autodesk Sp z o.o., Autoryzowanych Partnerów Autodesk (lista partnerów dostępna jest tutaj) oraz agencje marketingowe współpracujące z TD SYNNEX Poland Sp. z o.o. (lista agencji dostępna jest tutaj). Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w oświadczeniu o ochronie prywatności.

Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TD SYNNEX Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres: aleje Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa). Twoje dane osobowe (imię, nazwisko, telefon i adres e-mailowy) przetwarzane będą w celach marketingowych, czyli w szczególności w celu przedstawiania ofert produktów firmy Autodesk przez nas dystrybuowanych. Podstawą przetwarzania Twoich danych jest tzw. uzasadniony prawnie interes, który mamy w tym, aby promować ofertę oprogramowania Autodesk. Twoje dane mogą zostać przekazane spółce Autodesk (Autodesk Sp. z o.o., ul. Lubomirskiego 24, 31-509 Kraków), Partnerom handlowym firmy Autodesk, których lista jest dostępna tutaj lub agencjom marketingowym współpracującym z TD SYNNEX Poland sp. z o.o. (lista agencji dostępna jest tutaj), celem przedstawienia najkorzystniejszych ofert produktów Autodesk.

Masz prawo: wycofać swoją zgodę e-mailem na adres marketing.datechpl@tdsynnex.com, dostępu do swoich danych, przenoszenia danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli Twoje prawa zostały naruszone. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych dla celów marketingowych. Sprzeciw możesz wnieść do nas e-mailem na adres marketing.datechpl@tdsynnex.com. Masz pełną swobodę w podaniu swoich danych i wyrażeniu zgód.